Today's outfit

donderdag 12 januari 2012 |

Een outfitpost! Dat werd ook weer tijd. Mijn outfit van vandaag vind ikzelf superleuk. Een lang, blauw shirt met bloemen, en een groene broek eronder, met mijn Uggs. Mijn Uggs zijn trouwens al dagen een beetje nat en het wil niet drogen, dus daar baal ik wel een beetje van. Oh, je kunt het nog zien ook...


Sorry voor dat de foto's best wel slecht zijn.
Ik weet trouwens niet of ik het al heb gezegd, maar ik heb kort haar, al iets van drie weken. Op het begin vond ik het té kort maar ik ben er nu wel aan gewend. Het groeit bovendien wel weer aan.

Wat vind jij van de outfit? 


Loves, Luna

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk je shirt! Je korte haar staat je goed :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die groene broek, ik heb er zelf ook een!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Je haar is echt leuk, en de kleren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die felle kleuren!
    xx

    ps: doe je mee aan mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, foutje hahah!

    like youre outfitt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Er is een nieuw reactiesysteem blijkbaar, bij Blogger! Wel handig, dan kan ik ook op jullie reacties reageren. Heel leuk.

      Bedankt allemaal!
      x

      Verwijderen
  6. Hihi je kan one line a day gewoon kopenn bij bol.com hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Jammer dat dat natte niet meer uit je uggs gaat, ik heb dat ook maar ik heb er donker bruine dus dat valt gelukkig minder fel op :) ...

    BeantwoordenVerwijderen