Test: Wat vind jij het leukste aan december?

maandag 5 december 2011 |

Jep, mijn layout is totaal anders! Hopelijk kan ik het houden zo. De header gaat waarschijnlijk nog wel veranderen. En vandaag is het 5 december, Sinterklaas dus. Na het op school te hebben gedaan ga ik vanavond weer Sinterklaas vieren met mijn familie! Woehoe, cadeautjes. Maar dan nu heb ik weer een testje voor jullie. Het gaat over december. Wat vind jij het leukste aan december? Als je niet kan kiezen, hopelijk kan je met het testje erachter komen.

Weheartit

1. Wat vind je ervan dat de Sinterklaasgekte zo snel al begint?
a) Top, des te langer duurt het hele feest! 
b) Ik heb liever dat we eerder kunnen schaatsen!
c) Ik vind het best als er eerder pepernoten in de winkel zijn.

2. Wanneer ga jij naar buiten in december?
a) Als het vuurwerk wordt afgestoken. 
b) Als er sneeuw ligt, dat is zooo leuk!
c) Ik ben liever binnen.

3. Wat doe jij op oudejaarsavond? 
a) Oliebollen eten, vuurwerk afsteken, en vooral niet in slaap vallen!
b) Veel buiten vuurwerk afsteken, want dat is het leukste.
c) Lekker knus binnen zitten wachten tot het 12 uur wordt.

4. Ben jij klaarrrr voor een sneeuwballengevecht?
a) Ik wil daar wel eens aan mee doen, als ik maar niet sneeuw in mijn nek krijg!
b) Natuurlijk, altijd!
c) Daar ben ik niet zo van.

Weheartit

5. Je moet een brief op de post doen, maar dan moet je wel door die hevige regen...
a) Ik steek mijn paraplu op en ik ga gewoon.
b) Dat is toch niet zo'n probleem?
c) Ik geef de brief aan mijn moeder, die wil 'm vast wel voor me in de brievenbus doen.

6. Als jij naar de stad gaat, zie je allemaal lichtjes buiten! Leuk?
a) Ja, dat geeft een supergezellige sfeer.
b) Dat ziet er inderdaad best leuk uit.
c) Ik ga in december niet vaak naar de stad, veel te koud.

7. Wat eet en/of drink jij in december?
a) We eten sowieso met de kerst, met de hele familie!
b) Warme chocomel.
c) Ik eet en drink gewoon zoals ik dat normaal ook doe.



Uitslag!
Meeste a? December is geweldig voor jou, want het is echt de maand van de feestdagen! Sinterklaas, Kerst, oudejaarsavond, jij vindt het allemaal super. Tijdens de feestdagen ben je extra blij!
Meeste b? December is funnn! Jij bent altijd buiten, ook in december, ook al is het koud. Jij wil in december lol maken, en dus doe jij aan alle sneeuwballengevechten mee. En sleeën en schaatsen is ook al zo leuk!
Meeste c? Jij vindt december niet de leukste maand. Die kou, brrr. Zelfs tijdens de feestdagen ben je niet echt de vrolijkste. Dus in december blijf je lekker binnen. Ook best, hoor. Niet iedereen vindt december leuk!

En wat was jouw uitslag? Ik ben benieuwd!
xoxo, Luna

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik heb het meeste c, maar ook een aantal keer a! Ik hou wel echt van de feestdagen, maar dan zit ik wel het liefste lekker warm binnen. Ontzettend leuke quiz! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikeltje.
    meeste x a.
    ik hou enorm van december.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Luna!

    Supper leuk testje!
    Ik heb het meeste B en daar ben ik het helemaal mee eens!
    Ga zo door meis!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk testje zeg! Ik heb het meeste a, december is echt niet mijn favoriete maand door het weer, maar er zitten toch ook weer heel veel voordelen aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ik houd van testjes! Ik had het meest A ik hou van december!!! Ik ben er ook nog in jarig dus nog een feestdag extra ;)
    Bedankt voor je reactie nog ik vind ook dat Birdy heel mooi zingt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, ik had c en a, niet echt een logische combi haha.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had het meeste A
    Ik houd echt van december=D
    x

    BeantwoordenVerwijderen