Nail art

maandag 12 december 2011 |

Nagellak. Je kan wel gewoon je nagels rood, blauw of groen maken, dat is lekker simpel. Maar het kan nog leuker. Sommigen doen er echt een lange tijd over om hun nagels helemaal super te maken. Op weheartit.com  ben ik prachtige nail arts tegen gekomen, wauw!


Nog meer mooie nail arts zien? Jaaaa? Klik op 'read more'! 


Omg, i love galaxy nails!

Supermooi!

Hoe cool zijn deze, moustache nagels!

Winterssss.

Dierenprint. 
Foto's: Weheartit

Mooi, hé? Kun jij ook zulke mooie nagels maken?
Xx Luna
Ps: Ik zou graag nog eens iemand willen interviewen! Wil jij op mijn blog komen? Laat je girlscenenaam achter (als je die hebt), en ik stuur je zo snel mogelijk de vragen.

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Erg mooie nailarts :)
    Zelf ben ik daar niet zo'n expert in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie nailarts maar spijtig genoeg moet ik al zeer blij zijn als ik mijn een nagellakje deftig op mn nagels krijg :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die eerst is echt prachtig! Ik had gewild dat ik zulke mooie nailart kon maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt helemaal verliefd op die eerste!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die zijn echt allemaal erg mooi, de eerste vind ik echt speciaal!

    Ik wil best wel mijn girlscene naam achter laten voor vragen :)

    :esmmeexo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Echt prachtig. Ik kan zelf dat soort dingen wel redelijk namaken, alleen mijn nagels zijn lang niet zo mooi en perfect haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi!

    Liefs, Mariette
    Ps. Mijn Girlscene naam is: NouveauNouvelle (eerst Marietteee)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw er zitten super leuke tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt leuk die voorbeelden!
    x

    BeantwoordenVerwijderen