Wreck This Journal!

maandag 31 oktober 2011 |

Van dit geweldige boek, waar je lekker in kan kliederen, zijn ook andere versies van gemaakt (Mess, This Is Not A Book). Maar ik wil het hebben over de allereerste, Wreck This Journal (Keri Smith)! Op de pagina's staan opdrachten. En voer ze maar gewoon allemaal uit, ookal staat de opdracht 'Beplak deze pagina met vieze dingen' erin. Moet het boek vies worden? Mee onder de douche? Dat is nu helemaal niet erg!





Dit is mijn boek. Ik heb 'm ingepakt met leuk inpakpapier, want ik vond 'm eerst een beetje saai. En saai moet je boek natuurlijk niet zijn. Ik heb ook 'This Is Not A Book' uitgeprobeerd. Ik moet zeggen... Die was leuk, maar ik vind deze eigenlijk leuker!

Oh, enne... Wist je dat er ook een Wreck This App is? Toen ik het ergens las, dacht ik: Waaah die app ga ik downloaden! Maar helaas: De app kost 4 euro! Die had ik wel graag gehad, die app, maar hij is mij toch te duur.

Wat vind je van zulke boeken? Wil je 'm hebben/ heb je 'm al?

Love, Luna

Klik hier om mee te doen met mijn give-away!

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik heb er ook een! Ik moet er maar eens weer wat in doen hiih.

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees er hele leuke recensies over, dus ik ga hem vragen voor sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AAAA helemaal superr dat je hier een post over maakt! <3
    Ik wil het boek al heeeeeeel lang haha echt een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je dit alleen via internet kopen of ook in de winkel? De Slegte ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen