Let's talk about... Sport!

woensdag 26 oktober 2011 |

Ikzelf ben niet zo'n sporter. Ik zit op modern dansen, maar is dat een echte sport? Wat vinden jullie? Ik vind dansen wel leuk, heel erg leuk. Vooral wat ik nu doe, moderne dans. Dat is echt heel mooi en op mooie muziek. Ik zit er pas een paar weken op, het is ook wel moeilijk, maar voor een beginner doe ik het best goed (denk ik maar, hoor). Weet je welke sport ik ook nog geprobeerd heb?

Nou, volleybal. De eerste twee lesjes waren best leuk, met mijn vriendinnen, het was wel lollig. Maar toen ze later zeiden dat ze er niet écht op wilden, ging ik ook maar niet. Later bleek dat ze er wél op zaten! Nou ja, zeg. Maar goed, volleybal was het toch niet geworden.

Ik zit nu te bedenken welke sporten ik nog meer in het verleden geprobeerd heb, maar er komt niks in me op.








We heart it

Welke sport doe jij?

PS: Nog 3 volgers en dan komt de Give-away!

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind dans eigenlijk wel een sport!
    Ik heb een halfjaartje op zaalvoetbal gezeten. Maar geweldig vond ik het niet, ik heb altijd al op basketbal willen zitten, maar helaas.
    Ik heb netals iedereen op zwemmen gezeten. Verder? uhh...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk is dansen sport! Het verschilt alleen per stijl hoe intens het is. Ik vind dansen ook echt ontzettend leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dansen wel een sport!
    Die 2de foto is echt supermooi!
    Ik doe aan hockey hihi.

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind modern dansen zeker een sport! ik zit zelf op jazz dansen, dat komt best wel in de buurt en ik vind dat het wel een sport is. je bent bezig met bewegen en dat is toch waar sporten om gaat ;)? ik heb zelf ook nog 8 jaar op turnen gezeten, maar daar ben ik mee gestopt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik handbal. Ik heb echt al van alles gedaan en geprobeerd, showdance, streetdance, breakdance, zwemmen, handbal, volleybal, hockey. Maar handbal blijft toch het leukst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dansen wel echt een sport hoor (a),
    ik hockey al vanaf dat ik 9 ben, dus nu 7jaar..
    vind het nogsteeds leuk :$
    xxx 'leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leeuk! ik zelf doe ook aan dansen; streetdance. vind het echt heel leuk om te doen!

    oke, zal ik dan maar je 100e volger worden? (a')
    volg je mij terug? x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe al 6 jaar aan wedstrijdzwemmen, heb nu een tussenjaartje ivm examens.
    Ik doe ook sinds 2,5 jaar een golfsurfen.
    En ik heb 2 jaar op tennis gezeten en 1 jaar op jazzballet.
    Ik geniet van sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zit ook op dansen :3 (streetdance)

    BeantwoordenVerwijderen