Bah, school!

donderdag 27 oktober 2011 |

Als je aan school denkt, denk je dan: Hé bah! Of vind je het best gezellig op school? Ik weet het niet. Op sommige momenten denk ik: Hé bah! Maar ik heb er ook wel eens zin in, hoor. Ik denk dat het bij de meesten wel zo is. Hier komen een paar zinnetjes over... Je raad het al, school!



Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Dus waarom zou ik leren?

Als de leraar even weg is, is het meteen een megadrukte!

C.L.A.S.S= Come late and start sleeping.

Als de wereld een appel is, dan is de school een rotte plek.

'Word je gestraft als je iets niet gedaan hebt?' Leraar: 'Nee, natuurlijk niet.' 'Mooi, ik heb mijn huiswerk namelijk niet gedaan.'

Ik kijk de hele tijd naar de klok, wanneer ben ik nou eens uit?

Leraren vergissen zich nooit, want vergissen is menselijk.

School is net een circus, iedere keer weer een andere clown!

Schrijf niet met potlood op de muur, pen blijft beter zitten.

Oké, misschien is dit een beetje overdreven, ik vind school soms wel eens leuk. En... Wat denk jij van school?



DOE SNEL MEE MET MIJN GIVEAWAY! KLIK HIER! DOE SNEL MEE MET MIJN GIVEAWAY! KLIK HIER!

Big Kiss, Luna

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuke post! Hmm, ik heb vaak geen zin, maar als ik er ben vind ik het wel gezellig ;)

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik kijk serieus de hele tijd op de klok, gheghe. Ik haat school nu echt intens, vervelende toetsen en tentamens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Ik haatte de middelbare school soms wel.. maar nu doe ik mijn vervolgopleiding en die is ZO leuk! Baal dat ik over een jaar al klaar ben haha ;)

    Xx

    ** Check out my Stylish Confessions! **

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik heb echt wel eens de pest aan school, maar het is ook wel weer gezellig in de pauze´s en onder de les soms ook! En dan had ik sommige vriendinnen nooit gekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi hele leuke post.
    De middelbare vond ik niet leuk
    Maarr nu doe ik een opleiding die ik wel heel leuk vind:)
    Grafisch vormgeven!

    BeantwoordenVerwijderen