30 days challenge. Dag 6: Favoriete films.

zaterdag 3 september 2011 |

Ik ben nu bij dag 6 van de 30 days challenge. Ik vind het echt hartstikke leuk om die 30dc te doen. Het zijn wel veel dagen, maar ik kom wel een keer bij de 30, hihi.
Zo: Dag 6! Mijn favoriete films. Ik hou veel van films, maar ik kijk ze niet zo vaak. Ik hou niet van horrorfilms. Met bloed en zo. Dat vind ik gewoon niks aan. Films met veel drama en een beetje romantiek vind ik daar in tegen wel leuk. En ik hou ook van comedy's. Hier een lijstje van mijn favoriete films.

De Carry Slee films
Afblijven, Timboektoe, Radeloos en Lover of Loser. De vier films die nu uit zijn van de boeken van Carry Slee. Ik heb ze alle vier gezien (meerdere keren) en ik vind ze nog steeds heel leuk. De films gaan eigenlijk over pubers die vanalles meemaken. In Afblijven wil de hoofdrolspeler in een clip dansen, waar ze auditie voor gaat doen. Dan ontmoet ze een jongen en door hem gaat ze drugs gebruiken. Haar beste vriend maakt zich zorgen om haar. Best wel drama-achtig, toch? In Radeloos gaat het over een jongen die zijn vader verliest en een meisje met anorexia. In Timboektoe verhuizen Isa en zijn broer naar Frankrijk en in Lover of Loser wordt Eva verliefd op een loverboy.



Wild Child
"Poppy (Emma Roberts) is een hele wilde meid en doet niks anders dan feesten. Haar vader is het zat en stuurt Poppy naar een kostschool. Poppy haat het daar. Ze maakt moeilijk vrienden en ze kan zich moeilijk aanpassen aan de strenge regels. Later krijgt ze toch vrienden en bedenkt ze met hen een plan om geschorst te worden. Ze verzinnen dat ze een relatie moet krijgen met Freddie, de zoon van de directrice, omdat relaties streng verboden zijn. Maar dan wordt ze echt verliefd op hem en weet ze niet of ze nog wel écht geschorst wil worden. Dan ontstaat er een brand in de school en wordt Poppy verdacht..."
Een hele leuke, en grappige film. Nog niet gezien? Dan moet je 'm zeker een keer gaan kijken, want hij is grappig, én romantisch, én er zit veel drama in... ;)



De Twilight-films!
Die vind ik de allerleukste! Er zijn al drie films uit over Bella, die gek is op de vampier Edward. Twilight, New Moon en Eclipse. Natuurlijk wachten we allemaal nog op de laatste: Breaking Dawn. Die komt in November in de bioscoop. Natuurlijk ga ik erheen, ik heb er echt super zin in! Ik ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen. Alleen... in November komt alleen part 1 uit, dus voor part 2 moeten we nog langer wachten. Maar ja: Dan hebben we in ieder geval nóg meer Twilight!



Er zijn nog véél meer films die ik leuk vind, maar dit zijn echt mijn favorieten! <3 Welke films vind jij leuk?

Love, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Die films zijn echt leuk!
    xoxo,

    & Luna lieverd, me account blijft bestaan, maar me website gaat weg. ik kan t helaas niet meer handelen, ook ivm school ): xxx LY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke films (:
    Ik volg je volg je mij terug Luna?
    awonderfulldream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die films zijn echt top!! I love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ja ik vind Twilight en Wild Child ook echt heel erg leuk haha!
    Pff verder heb ik ook wel een hele lijst met films die ik nog leuk vind ^^

    BeantwoordenVerwijderen