Tijdschriftencheck!

donderdag 16 juni 2011 |

Hee allemaal!
Heel veel meiden houden van tijdschriften lezen. Vooral de meidentijdschriften. Bijvoorbeeld Cosmogirl, Meidenmagazine, Tina... Er zijn zoveel leuke meidentijdschriften! Maarrr... Je kent het vast wel: Je staat in de winkel en je ziet enorm veel leuke meidentijdschriften, maar welke moet je dan nemen? Misschien kun je met mijn adviezen eerder een tijdschrift kiezen: Hier de tijdschriftencheck! (Ik check de tijdschriften Girlz!, Meidenmagazine, Tina en Hitkrant.)



Naam tijdschrift: Girlz!
Voorkant: Deze Girlz! is van vorig jaar of zo, in ieder geval het is wel lang geleden toen ik dit tijdschrift kocht. Ehm, ja, je ziet het zelf wel... De voorkant ziet er een beetje druk uit, er staat vanalles op.
Mijn mening: Girlz! is een lekker dik tijdschrift. Je hebt 'm niet snel uit en dat is eigenlijk wel fijn. Ik vind wel dat er enge real-life stories instaan. Nou ja, het is maar wat je zelf fijn vindt om te lezen, maar ik vind het meestal een beetje eng. Zoals 'Zij mist een been' en 'zij mist een oog door vuurwerk' en 'zij durft de deur niet meer uit'... Maar goed, het tijdschrift is toch hartstikke leuk. Er staat vanalles wat in.
Cijfer: Ik geef Girlz! een 7 1/2.



Naam tijdschrift: Hitkrant
Voorkant: Ik word altijd supernieuwsgierig door de voorkant van Hitkrant, daarom koop ik 'm ook vaak. Op de Hitkrant die ik in mijn handen heb staat bijvoorbeeld: Justin Bieber is kaal! en: Miley Cyrus drinkt elke dag ketchup! Dan kan ik 'm niet laten liggen...
Mijn mening: In de Hitkrant staat vooral veel nieuws over de sterren, genaamd Hot News! In elke Hitkrant staat ook een interview met een celeb. Maar behalve dat staat er ook veel mode & beauty in, dus je verveelt je nooit! Eén minpuntje: de Hitkrant is een beetje dun.
Cijfer: Ik geef Hitkrant een 8+!



Naam tijdschrift: Tina
Voorkant: Eeeh.. Wat moet ik nou zeggen over de voorkant? Ik vind zelf dat het er leuk uitziet, ik heb al veel voorkanten gezien van de Tina. Dat komt omdat ik zelf abonnee ben.
Mijn mening: Ik denk dat Tina voor iets jongere meiden is. Van 8 tot 12 jaar of zo, omdat er ook heel veel strips instaan en dat is niet echt leuk voor de iets oudere meiden. Ik ben zelf 11 jaar oud dus ik vind de Tina nog wel leuk, maar ik denk dat dat over een paar jaar ook weer gaat veranderen.
Cijfer: 8



Naam tijdschrift: Meidenmagazine
Voorkant: Ik vind Meidenmagazine de mooiste voorkant hebben van alle 4. Ik heb geen idee waarom, maar het ziet er gewoon gezellig uit, vooral de voorkant van de Meidenmagazine die op de foto staat!
Mijn mening: Ook de binnenkant vind ik de leukste van alle 4. Er staat echt van alles en nog wat in, met leuke lettertypes en plaatjes. Ja, meidenmagazine is mijn favoriet! Jammer dat er geen real-life stories in staan... Net als bij de Tina eigenlijk.
Cijfer: 9


WINNERR=
Meidenmagazine!

Hopelijk kun je voortaan beter kiezen welke je neemt!
Kus en veel leesplezier, Luna

9 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik had eerst een abbonement op de Tina, dat vond ik toen heel leuk. Maar naar 2 jaar kocht ik steeds vaker de girls. Dus ja, toen heb ik daar maar een abbonement op genomen, en mn abbonement op de tina gestopt. Maar de meidenmagazine vind ik ook het leukst, maar die heb ik altijd zo snel uit, omdat ik veel te veel lees :P

    Maar leuke test!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom heb jij die header en die achtergrond altijd zo mooi ? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeuk bedacht. Ik heb nu nog de Hitkrant maar ik vind de cosmo girl leuker. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor de cosmogirl of glamour.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb niet zoveel met de MeidenMagazine, daar heb ik maar 4 exemplaren van :p Paar jaar geleden las ik ook altijd de Tina, kheb nu nog steeds een paar exemplaren maar de rest heeft mijn nichtje nu.

    Ik lees: Girlz!, Hitkrant, Fancy, YES, Flair, Viva, Vriendin en af en toe Elle(girl) of Cosmogirl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. trouwens, de Yes is gestopt echt heel erg jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg: je vergat de CG! :P
    die lees ik altijd ;)
    wel een leuk idee voor een post, zo'n check!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een jongen en lees ook wel eens af en toe meidentijdschriften! Vind ze altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen