Leuke app: Tiny wings!

dinsdag 14 juni 2011 |

Hey!
Sorry voor de mensen die alleen gratis apps dowloaden, want dit is een app die 79 cent kost! De app heet Tiny wings en is ongelooflijk verslavend, echt waar. Je blijft 'm opnieuw spelen, wel goed voor als je je verveeld!



Wat moet je doen?
Je moet zo snel mogelijk met je vogeltje over de heuveltjes heengaan. Dat klinkt simpel. Maar daarbij moet je wel, voordat de zon onder gaat, bij het volgende eiland komen... Je moet ook zoveel mogelijk punten verzamelen, slides maken, enzovoort, om een ander nest te krijgen voor je vogeltje. De nesten worden steeds beter en volgens mij tellen je punten dan dubbel :) Ongelooflijk verslavend, want je wil steeds bij een hoger nest komen!

Leuk? Zoals ik al zei, heel erg verslavend. En dus ook heel leuk! Het ziet er lekker vrolijk uit, de heuveltjes zijn in allerlei kleuren. Tsja... Probeer het zelf maar eens uit! Voor 79 cent heb je deze app.

En verder? Niks aan toe te voegen :)

Heb je 'm al eens gedaan? Laat me weten hoe je 'm vind! En wat is je hoogste score?



Veel plezier met het spelen van deze game.
Liefs, Luna

2 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Lijkt me heel leuk, maar ik download inderdaad alleen maar gratis apps! Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé, die app heb ik ook!
    Hij is echt leuk (: Ik ben nu in een heel moeilijk level, een soort rood nest met gele bolletjes. haha.
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen