Circus Renz

zondag 5 juni 2011 |

Hee allemaal! Ik heb best wel een leuke zondag gehad.
Vanochtend zijn we naar de oma van mijn moeder geweest, mijn overgroot oma dus. Mijn achternichtje was daar ook. Zij is even oud als mij en we zijn niet alleen achternichtjes, maar ook vriendinnen. Ik ging met haar mee naar huis om te 'spelen' haha. We hebben een film gekeken (Dik Trom, misschien een beetje kinderachtig, maar toch grappig!), we hebben getekend, en we zijn even naar buiten geweest. Ik heb daar ook gegeten, macaroni, en nu ben ik weer thuis.
Toen ik bijna thuis was, kwam ik langs 'het veldje'. Zo noemen we het grote veld waar we vaak spelen met de kinderen uit de straat. Jaarlijks is daar een circus, en nu ook weer! Nu zijn de paardenstallen al opgezet, van 'Circus Renz'. Maar over een paar dagen staat het hele veld vol met hokken! Apen, tijgers, olifanten, lama's... Enzovoort. Er komen dan ook, in die week, extra veel mensen op het veldje om lekker naar de dieren te kijken. Maar soms word er ook wel eens een mobiel afgepakt door de eigenwijze aapjes! Even een foto van wat er nu staat:


Dit zijn drie kinderen die bij me in de straat wonen. Ze wilden op mijn blog komen dus ze gingen even voor de stallen staan.



Ik wilde trouwens nog even wat vragen aan jullie! Namelijk: Hoe vaak moet er volgens jou gepost worden in een blog? Ikzelf probeer het dagelijks te doen, al heb ik soms geen tijd, dan probeer ik even een korte post te plaatsen. Maar wat vinden jullie?

Vinden jullie één keer per week genoeg?
Of liever drie/vier keer per week?
Elke dag een berichtje?
Of twee keer per dag?

^^ Laat het me weten!

Liefs, Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Sowieso 1x per dag, maar vaker is ook goed. De meeste Noorse mensen die ik volg plaatsen zoveel artikels op hun blog dat ik bijna nooit zonder leesvoer zit hahaha xD 1 à 2 artikels op een dag vind ik wel goed, dan blijft het leuk om een blog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen