Strandje + meertje + zonnetje + ijsje= zomer!

zaterdag 7 mei 2011 |

Yeaaah, vandaag ben ik naar Busloo geweest. Dat is een meer met een klein strandje er bij, was wel lekker, ook nog lekker weer dus daar hebben we ongeveer de hele middag gezeten en gezwommen. Toen we nog een ijsje mochten halen, kreeg ik dat zomergevoel weer helemaal! Dat was echt fijn... Het water was wel koud de eerste keer, maar later ging het wel. Het voelde vandaag echt al als een zomerdag!


me ^^^

Wat hebben jullie vandaag gedaan met het lekkere weer?

Liefs, Luna

2 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik moest leren enzo, en cakejes gebakken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke bikini ;)
    bedankt dat je je nieuwe site naam hebt doorgestuurd!!
    ik ben ook naar t strand geweest ;D

    BeantwoordenVerwijderen