Finale van America's Next Top Model

maandag 2 mei 2011 |

Elke maandag kijk ik America's Next Top Model en ik vind het erg spannend. Ik was voor Jessica, maar helaas ligt zij er nu uit. Raina en Krista strijden nu in de finale tegen elkaar. Wie wordt America's Next Top Model? De uitslag is in Amerika al bekend, maar wil je zo vriendelijk zijn het niet bij de reacties neer te zetten als je weet wie er wint, ik wil het nog niet weten want dan is het vanavond niet leuk meer voor mij! Ik denk dat ik al weet wie er gaat winnen, Krista, omdat ze alle opdrachten wint en ze is steeds de beste bij fotoshoots. Maar ik ben voor Raina, want ik vind die Krista gewoon arrogant.

Kijk jij vanavond ook?

2 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Oh my god ik heb al zo lang niet meer gekeken omdat ik maandag laat thuis kom. Shittttt
    je plaats toch wel even hier wie er wint met foto erbij als het zover is. Zo kan ik ook meegenieten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon in Belgiƫ dus ik denk niet dat het er bij ons ook op komt :D
    Veel kijkplezier vanavond!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen