Eerste bericht

woensdag 27 april 2011 |

Hallo, meisjes! En er zijn misschien ook jongens die mijn site bezoeken.
Ik, de maker van 'Stars, music and more!' heet Luna en ben elf jaar. Ik maak deze site omdat ik dol ben op roddels van de sterren, maar nog meer op muziek. Als je daar ook gek op bent, zit er maar een ding op: Deze site bijhouden! Want ik hoop toch een paar keer week leuke roddels te zien in tijdschriften om ze hier te plaatsen. Ik beloof dat ik snel kom met mijn eerste bericht. Veel plezier met het bekijken&lezen van mijn pagina! xoxo, Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk!

    Veel plezier met je nieuwe blog en ben benieuwd naar je berichten :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen